czwartek, 24 marca 2011

Sztuka mówienia komplementów

Kazda z nas uwielbia komplemeny uwielbia byc komplementowana . Odrazu pojawia sie usmiech na twarzy .Panowie chyba opanowali ta sztuke do perfekcji co czasamie skrzetnie wykorzystuja . Ale nie dajmy im sie zwiesc . Im i tak zalezy tylko na jednym.


Koledzy często pytają się mnie, jakie komplementy robią wrażenie na kobietach. Ostatnio przeglądałam internet i natrafiłam na całą masę artykułów na ten temat. Niestety większość pisana jest przez mężczyzn i niewiele jest w tych poradach komplementów, które zrobiłyby na mnie wrażenie. Popytałam koleżanki. Mają takie same zdanie.

Do dziś pamiętam ten najpiękniejszy komplement, jaki kiedykolwiek usłyszałam. Słyszałam wcześniej inne i do dziś je słyszę, ale żaden jednak nie zrobił na mnie takiego wrażenia. Do dziś wspominam tego chłopaka.


Na spotkanie z nim szykowałam się dość długo. Duża impreza, sporo znajomych, no i ON. Ubieramy się zawsze oczywiście dla:


  • siebie, ale zawsze coś nam nie pasuje, bo coś mogłoby być lepiej;
  • koleżanek, ale zawsze znajdzie się jakaś zazdrosna żmija, która słodkim komentarzem podetnie nam skrzydła;
  • Was - drodzy Panowie i to od Was zależy, czy pojawi się w tym miejscu jakieś 'ale'

No ale wracając do komplementu: Adam czekał na mnie oparty o ścianę, sztywno wyprostowany, sprawdzając kątem oka jakie wrażenie wywiera na innych osobach obecnych w pomieszczeniu. Miał też ze sobą kwiatka dla mnie. Gdy stanęłam przed nim usłyszałam TEN komplement.


A właściwie nie usłyszałam :)


Bo (mimo prób) nie udało mu się wydusić z siebie słowa... Nagle zniknęła u niego poza, ręka z różyczką opadła mu bezwiednie, a on patrzył się na mnie z otwartymi ustami i wielkimi oczami powtarzając "wyglądasz... wyglądasz... łaaaaaaaaaał... tak wyglądasz". Zapomniał o kwiatku, zapomniał o buziaku i o innych sprawach. Za to przez cały wieczór pamiętał patrzeć się na mnie w taki sposób, że czułam się najpiękniejsza.


Drodzy Panowie - my znamy teksty, które w internecie można znaleźć pod hasłem uwodzenie kobiet. Pewnie każda z nas usłyszała je już kilka razy. Komplement nie musi być wypowiedziany wierszem, ani wyćwiczony przed lustrem. Ale jeśli zamiast tego wszystkiego, zdobędziecie się na szczery zachwyt - kobietę.


My kochamy być uwielbiane. Jeśli potrafisz sprawić, że tak się czujemy - jesteś wtedy mistrzem uwodzenia.

--
Stopka

Instruktorka Uwodzenia Marlena ;)

Artykuł pochodzi z serwisu artykuly.com.pl - Twojego źródła artykułów do przedruku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz